Jag är utmanad...


Jag har blivit utmanad av kära
Petra...ni vet Petra som ägde Skapa Hobby tidigare. Det var en rolig utmaning som jag gärna hakar på...

Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika). Lycka till!

 

1. Vad heter du?: Helen
2. Ett ord på fyra bokstäver: Hand
3. Flicknamn: Hilda
4. Pojknamn: Hubert
5. Yrke: Hembiträde (är det ett yrke!?)
6. Färg: Havsblå
7. Klädesplagg: Halsduk
8. Mat: Hamburgare
9. Sak i badrummet: Handduk
10. Plats/stad: Helsingfors
11. En orsak att vara sen: Halkade på gatan...
12. Något man skriker: Hallååååå!!!
13. Film: Helan och Halvan
14. Något man dricker: Hallonsaft
15. Band: Hammerfall
16. Djur: Häst
17. Gatunamn: Hornsgatan, Stockholm (min favoritgata!)
18. Bil: Honda
19. Sång: Helan går...
20. Känd person: Hennes Majestät Drottningen

 

De fem som jag utmanar är...

Jenny, Cath, Veronica, Zornitsa och M@gs.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: M@gs

Ooo så kul.

Kram

Postat av: zizzi

Hej vännen! Tack för den ursöta kommentaren i min blogg. Jag ler brett. Hoppas din graviditet går som den ska alltså med jämna plågor...hi hi hi.

Kram på dig!

2009-03-19 @ 10:29:40
URL: http://cissi74.blogg.se/
Postat av: M@gs

Då utmanar jag dig;) i min blogg

Kram

2009-03-20 @ 17:23:19
URL: http://www.maggelimaggs.blogspot.com
Postat av: Ida

O vilken rolig utmaning. Har sett den lite här och där i andras bloggar. Och jag måste säga att grodkortet lite längre ner, hej hopp, va helt underbart! Kram

2009-03-23 @ 16:50:54
URL: http://mittscrappandeliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback