Tusen, tusen...

tack för alla gratulationer!!! Det värmer så gott i hjärtat att läsa allt fint ni skriver.

Här hemma pysslas det för fullt men allt är hemligt så jag har inget nytt att visa för stunden. Visar istället ett kort som jag gjorde till min syster precis innan jul. Hon ville ha ett kort i form av en "dofta gott flaska" att ge till sin sambo i julklapp tillsammans med ett presentkort.

Så här blev det...



Den läckra Pinuppa stämpeln köpte jag på mässan i Göteborg i höstas och nu kom den bra till användning.

Nu ska jag jobba vidare på mina hemliga projekt och samtidigt längta till lördag då jag ska ha pysselträff  med lunch här hemma med bästa Jenny och Marie!

Tjingeling!
     ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Så häftigt kort! Älskar stämpeln, den passade ju perfekt på parfym kortet!

Tack så massor för ditt super smarta tips om recept biljetter! Precis något sådant skulle jag ju också behöva, men jag hade aldrig kommit på tanken att skapa biljetter eller liknande själv!

Så ett stort tack, jag ska klura vidare på iden!

Postat av: Din vän jenny

Åh vad läckert kortet blev. Så fint!

Ser så fram emot lördagen....likaså Moa=)



Kram

Jenny

2009-01-22 @ 13:15:50
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se
Postat av: Kerstin Th

Jätteläckert kort!

Blir tokig av att sitta här i Småland när ni ska ha träff! Lääääängtar!

Skicka datumen, så kommer jag kanske någon gång.

Kram Kerstin

2009-01-23 @ 18:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback