Vi 3...

I sista stund laddade jag upp mitt bidrag till månadsutmaningen på Svensk scrapbooking. Temat för februari var "Kärlek och hjärtan". Jag gjorde en layout om min älskade familj. Vi 3...men tänk att vi blir 4 i sommar! Det ska bli så fantastiskt roligt att få utöka sin familj med en liten son eller dotter. Ellen hoppas på en lillebror så att hon har någon att gifta sig med...ja barn är ju för härliga!



Det fina mönstrade pappret finns att köpa hos Skapa hobby.

Jag önskar er alla en trevlig söndag!



Kommentarer
Postat av: Lise-Lott G

vilken underbar LO!!



ha det gott!



kram Lise-Lott

Postat av: Carina W Moa&Max

Hej,Helen!

Är ute och kikar runt lite och stannar till hos dig.

Du gör så otroligt fina LO.s så man häpnar.





Ha,det gott!

2009-03-01 @ 07:52:10
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Marie Gustavsson

Hej Helen,jobbar måste ta en paus,då är alla dina alster fina att titta på.Du gör så enormt fina saker.Får jag önska mig en vacker bok???????

Stor varm kram från Mor Marie

2009-03-01 @ 11:56:07
Postat av: sari hänninen

vilken hjärtlig LO!

jag hade fantastiskt roligt på kryssningen!

se till att följa med nästa gång! det kan man bara inte ångra!

2009-03-01 @ 19:34:32
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/
Postat av: Susanne

Har kollat runt på blogg, helt fantastiskt fina Lo:s..

Fastnade för denna helt underbara Lo.

Sköt om er och hoppas att du mår bra.

Glömde att säga "grattis till er kommande familjemedlem"

kram Susanne

2009-03-02 @ 21:48:52
URL: http://susannes-kortmakeri.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback