Nya papper...

Kortmakaren har fått in massor med nya fina papper. Jag har fått förmånen att skapa lite med dem och här är ett kort som jag har gjort med stämpeln "Wilma som Pippi" och två textstämplar. Alla stämplar finns att köpa hos Kortmakaren likaså de fina blommorna från Petaloo.



Nu är det bara 1 1/2 vecka kvar tills den stora mässan i Göteborg startar. Mässan är verkligen som ett stort paradis för oss kortmakare och scrappare. Jag önskar sååå att jag kunde resa dit men det blir för tufft med stor mage och graviditets krämpor. Kanske kommer jag till hösten istället...




Ska du till Göteborg och mässan?



Kommentarer
Postat av: sari hänninen

vad härligt att du oxå gjort ett wilma-pippi-kort!!!

Postat av: Hanna

Ett så roligt Pippi-kort! Självklart ska jag till mässan, har längtat jättalänge nu 8)

2009-02-28 @ 13:48:27
URL: http://hannascreativecorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback