Magdas Scrapfeber...

Jag har kommit på att jag älskar utmaningar och tävlingar med tävlingskit dvs man köper ett materialpaket som man ska använd sig av. Nu har jag precis laddat upp alla min alster till tävlingen som Magdas scrapbooking har. Den har pågått i en månad och avslutas i morgon den 23/4. Det har varit tolv kluriga och svåra utmaningar men till slut så lyckades jag få ihop mina bidrag...nu är det bara att hoppas på tur!

Här kommer utmaningarna och mina bidrag...


1. Glamoröst och dekadent (inspireras av det vilda 20-talet)



2. Gör ett kort efter en skiss med minst en rosett



3. Scraplifta en layout



4. Vintage Story



5. Inspireras av ett bokomslag



6. Tipspromenad på nätet

7. Altra ett bidrag



8. Min absoluta favoritplats - utgå från skissen



9. Färgutmaning - använd gult, blått och orange



10. Kombinationsutmaning - följende måste vara med...band, die cuts, akrylfärg samt sömnad



11. Scrappa om ett djur



12. Som en saga - scrappa med rosa och blått



Ja, det var allt för idag!
              ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: jenny

Ååååh vilka fina bidrag du har gjort. Helt underbara. Ser så fram emot nästa helg. Moa följer med så tar vi en tripp till Uppsala=)



Må så gott!

Kram

Jenny

Postat av: Mariana

Superfina saker du gjort. Verkade vara riktigt roliga teman också.. Ha det bra

Kram

Mariana

2009-04-23 @ 13:52:28
URL: http://pilloplock.blogspot.com
Postat av: Helena

Vilka jättefina alster du har här!!Håller tummarna för dig!

/Helena

2009-04-24 @ 21:39:00
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Märtas moster

Vilka fina alster. Mina ögon fastnade på bilden av din pysselhörna. Skulle mer än gärna vilja se mer bilder därifrån! Precis i min smak o väldigt inspirerande! Mer bilder därifrån, snälla!!!

2009-04-26 @ 20:42:31
Postat av: Annie

ojojoj...Vilka skönheter! Jag faller i koma av beundran!

2009-04-27 @ 18:44:13
URL: http://annie-paperworks.blogspot.coma
Postat av: Yoli Design

wow wow wow vilka bidrag du skapat!!

Underbara allihopa!

:D

Så roligt att titta här inne...



kraaaaaaaam

2009-04-30 @ 01:08:19
URL: http://yolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback