Scrapmara...

Hastigt och lustigt så blev jag inbjuden på en ScrapMara i lördags. Det var min väninna Jennys sällskap som hade blivit sjuk och hon bad mig att komma med. Klart jag ville följa med...

Vi var ca 80 scrappare som samlades vid Fältöversten på Östermalm och scrappade från 10.00 till 22.00 men jag smet hem vid 20-tiden för då kände jag mig nöjd och väldigt trött. Det var såå roligt att träffa alla glada och goa tjejer som jag på ett eller annat sätt har lärt känna på nätet.

Fyra layouter fick jag gjort...tre kan jag visa här på bloggen...








Nu längtar jag sååå mycket till lördag då jag ska på en stor ScrapMara igen! Det ska bli så superskoj!!

Tjingeling!
      ♥♥♥




Kommentarer
Postat av: Rimna

Så fina lo´s du skapade! Kul att träffas, hoppas det blir fler gånger!!!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback