Ny collagestämpel


Kortmakaren släpper en ny stämpel nu i helgen på Nordiska stämpel- och scrapmässan i Göteborg. Den är så himla fin tycker jag och man kan göra så himla mycket kul med den stämpeln. Här är lite inspiration...


Här har jag först färgat in pappret med mina små Versa Color och sedan har jag stämplat motivet uppepå och klippt ut. Kortet är dekorerat med lite överblivna dekorationer som låg på bordet...



Här har jag stämplat bakgrunden med stämpeln "Prickigt paket, litet". Motivet är färglagt med Promarkers och Stickles. Blommorna kommer från Petaloo.



Här har jag först färgat in pappret med mina små Versa Color och sedan har jag stämplat motivet uppepå och klippt ut. Dessa blommor kommer också från Petaloo.



På detta kort har jag också stämplat med "Prickigt paket, litet" på bakgrunden. Jag använt Adirondack i tre olika fäger. Även Collagemotivet är stämplat med Adirondack "Cranberry". Den fina lilla blomman är från Petaloo.



Även här har jag först färgat in pappret med mina små Versa Color och sedan har jag stämplat motivet uppepå och klippt ut. De små blommorna runt om är stämplade med "Prickig blomma, liten" och färgade med torr chalks. Blomman kommer från Petaloo.

Nu ska jag till tåget mot Göteborg...

Tjingeling!
     ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Karolina / karehed

Oj, vad mycket nytt! Du har verkligen varit pruduktiv. Så många härliga kort! Gillar din LO om mamsen, snyggt upplägg.

Postat av: christine

Hej. Tack detsamma!! Det var himla kul att träffas. hade ni det bra på kvällen sen??? pyssel och lite vin kanske..hihi Den grattis stämpeln stod jag och tittade på på mässan. Men sen vet jag inte vad som hände, för köpte den gjorde jag inte. Du gör sååå mkt fina grejer. Förstår att dom gjorde en lift tävling på dina alster. Kram....tyrasmatte

2008-09-08 @ 09:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback