Höst...

..var temat på septembers DT-paket som vi fick från Skapa Hobby. Det var ett underbart paket med jättefina papper och blommor i vitt. Det var så kul att jobba med detta kit!! Jag har gjort två layouter och ett kort.

Dubbellayouten Kräftskiva: Jag la till två egna cardstock för jag hade så många fotografier så jag ville göra en dubbelLo. Allt annat (förutom det röda bandet) fanns i kitet. Jag har skurit ut titeln med Craft Robon och de söta kräftorna är utstansade med QK Lobster.






Jag (hjärta) höst: Här har jag stansat ut texten med QK alfabetet Bright och hjärtat är QK Heart nesting. De fina vita blommorna har jag stämplat med en textstämpel på i två olika bruna färger. På layouten har jag stämplat med Clearstamps "Wild things" från Gel a`tins. Allt material fanns i kitet förutom stämplarna, det röda bandet och det svarta sammetsbandet.






Kort: Av allt spillmaterial som låg på bordet efter att jag var klar med de båda layouterna gjorde jag ett "Fem-minuters-kort". Jag tog helt enkelt det som vart över och satte ihop!



Nu ser jag frem emot oktobers paket som jag ska hämta på torsdag. Jag har redan fått se lite grann av vad det innehåller och det kommer nog också att bli ett toppenpaket!

Tjingeling!
      ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: MarieG

Den är superfin din "Jag Hjärtar Höst" Håller med om att det är en härlig årstid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback