We dare you - Vecka 39

Jag har glömt att lägga upp förrförra veckans utmaning...

V. 39 Skapa med någon annans foto. Pröva någon annans liv för en stund. Scrappa en sida åt någon annan.

Min väninna
Jenny är också med i utmaningarna i "We dare you" så vi bestämde att vi skulle byta foton med varandra. Vid lunchtid kom brevbäraren med två fotografier från min väninna Jenny/e.j.m. En timme senare var layouten klar...korten liksom scrappade sig själva. Det är så härligt när det blir så! Very Happy Jag hoppas att du, Jenny blir nöjd med layouten som ska sitta i ditt fotoalbum...




Jenny scrappade en layout till mig med mitt kort och den blev så här...


Nu sitter den layouten i mitt album och jag är så himla glad över den! Tack Jenny! ♥


I morgon lovar jag att jag ska ha fotat mina layouter som jag gjorde på LC-mässan i lördags så att jag kan lägga upp dem här...hoppas bara att det blir en dag med fint fotoväder...

Tjingeling!
     ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Meritxell

Hej Helen! Supernyfiken är jag att se om du gjorde något mer på mässan. De två jag såg var underbara! Ja, jag ser fram emot att träffas igen i Täby, ska bli superkul! Ha det bra så länge och tack för din söta kommentar i min blogg! Kram!

Postat av: Pia

Grattis Helen! Du och jag fick delad första plats på Svensk scrapbooking i månadstävlingen.enligt poängen idag (tisdag) morgon så har vi lika många poäng! Min första vinst nånsin i min karriär som scrappare!KUL!

Kram Pia

2008-10-07 @ 06:36:21
URL: http://piakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback