LC-mässan...

Jag var på scrapmara hela lördagen från kl. 10-22 och det var sååå roligt. Jag träffade så många glada och trevliga tjejer som jag har lärt känna genom denna underbara hobby. Kram på er!
 
Jag hann med att göra fyra av de 15 utmaningar som fanns. Det var stressigt värre men väldigt kul!

Med denna layout tog jag andra pris i utmaningen "Scrappa en känsla". Gissa om jag blev glad!? Jag vann ett presentkort på 100 kr...inte dåligt!





Detta kort tog jag på Eskilstuna Zoo när vi var där i somras. Det är ett av sommarens favoritkort för jag tycker att det blev så himla bra. Nu fick jag chans att scrappa det när utmaningen löd..."scrppa en kroppsdel".




Denna layout gjorde jag i utmaningen "En freestyleskiss". Den blev färgglad och härlig...




Under dagen hann jag som hastigast att göra ett kort också efter en annons. En del priser lottades ut och jag vann en stämpel med lottens tur och detta kort.




Nu dröjer det ca. 3 veckor innan nästa scrapmara är...denna gång en liten mindre mara i Täby. Det är
Jenny och Meri som ordnar den. Det ska bli sååå kul!

Tjingeling!
     ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Cath.

Å, så kul att se layouterna igen! Och kortet hade jag inte sett... väldigt fint var det! Nu har jag tittat lite närmare på en tass och en hand, gillar den himla mycket. Är lejonet i hörnet egengjort?

Tack för sneats, det var kul att träffas! Och grattis till dina 2 vinster!

Kram!

Postat av: clarellis

Vilka fantastiska LO...verkligen fina!

2008-10-08 @ 13:16:49
URL: http://clarellis.bloggagratis.se/
Postat av: mojje

oj, vad jag gillade den med tassen, och den rosa.

Helt underbara... känner att det börjar klia i pysselfingrarna!

/mojmojmoj

2008-10-12 @ 13:27:17
URL: http://mojmojmoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback