Jag fick...

...ett nyfiket mail.

Det var en rad frågor som man skulle besvara och sedan skicka tillbaka till avsändaren och till en massa personer som man känner. Jag gillar inte kedjebrev så jag har bestämt mig för att lägga svaren här i bloggen istället . Det är säkert fler som är nyfiken på att få veta lite mer om mig. Blir du själv sugen på att svara på frågorna så är det fritt fram att kopiera dem...

                  1. Vad är klockan? 16.30

2. Ditt namn?  Helen

3. Smeknamn?  Hmmm...mamma...kanske!?

4. Piercings: nej 

5. Ögonfärg:  brun/gröna

6. Födelseplats:  Märsta

7. Favoritmat?  Indiskt

8. Någonsin varit i Kalifornien? Nej

9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej

10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta?  Ja, det tror jag nog...

11. Varit med i någon bilolycka?  Vi har blivit påkörda i baken två gånger

12. Krutonger eller baconbitar? Krutonger

13. Favoritdag på veckan?  Lördagar...då är vi lediga alla tre.

14. Favoritrestaurang:  Lillstugan

15. Favoritsport:  Vattengympa

16. Favoritdrink: Något läskande

17. Favoritglass:  Cornetto citron

18. Walt Disney eller Warner Bros?:  Walt Disney 

19. Favorit-snabbmatsrestaurang:  Waynes Coffee

20. Vilken färg har din sovrumstapet? Vit

21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Har inget körkort

22. Vem fick du ditt förra mail ifrån?  Maria på Skapa Hobby

23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort?  Ingen

24  Vad gör du oftast när du är uttråkad?  Surfar på nätet

25. När går du och lägger dig?  Alldeles för sent

26. Vem kommer att svara på detta e-mail först?  Ingen efersom jag inte skickar detta som ett mail.

27. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara?  Ingen av dom  

28. Vilket tv-program missar du inte? Ashes to ashes

29. Senaste person du gick ut och åt middag med? Min man

30. Ford eller Chevrolet?  Ingen aning

31. Vad lyssnar du på just nu?  Ellen och hennes kompis som leker

32. Vilken är din favoritfärg? Grön

33. Hav eller flod?  Hav

34. Hur många tatueringar har du? Inga

35. Har du någon gång kört slut på bensinen?

36. Katter eller hundar?  Hundar

37. Sommar eller vinter?  Sommar

39. Är du kär i någon?  Jaaaaa.......min man! ♥

40. Vad är klockan?  16.42

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för din gulliga kommentar i bloggen!



Ja jag tyckte också det var skoj att hinna med och prata lite mer.

Vi ses snart igen.. o det skall bli så skoj.



Efter denna helg fick man ju mersmak.

Skall till Stellas.NU i morgon och få lite mer scrapträffsmak.. det är så skoj!



Kram Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback