Helgens layouter...

I helgen blev det många kort gjorda under CC:n på Svensk scrapbooking men också några layouter och en altrad liten ask. I asken har jag tänkt att ha små lappar med citat för att kunna använda på kort som jag gör.

Altra en burk eller ask



Använd bara cardstock och egna dekorationer av cardstock...inget annat!



Använd ett stämplat motiv som dekoration



En skiss




Använd färgerna smaragdgrönt, rubinrött och safirblått samt bling som dekorationer



Ja...det vara alla alster som jag gjorde under helgen!

Tack för titten!
Lämna gärna en kommentar så jag får veta vem som tittar in här och kan hälsa på hos er...
        ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Susanne

Helt fantastiska saker som vanligt...

Gillade din citat ask och dina LO:er är så fina.

Grattis till vinstena på "din bok" jag tyckte den var klart bäst!!

Susanne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback