Deck the halls...

Idag får vi äntligen visa bilder på detta underbara Gift Sets som kommer att släppas av QK till jul. Det är ett set med både alfabet och figurer som passar att stansas ut i QK Revolution.



Jag har fått förmånen att redan nu fått skapa lite med detta fina set och det föll mig i smaken så pass mycket att jag redan har förbeställt det...nu kan ni också göra det hos
Kortmakaren!


Stämpel: Tomas orginal. God jul QK "Jolly" samt QK hjärta "Heart"




Stämpel: Tomas äter pepparkaka. De utstansade pepparkaksfigurerna kommer från QK "Jolly"


Tjingeling!
      ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Visst är det läckert? Jag längtar efter mitt som kommer att flytta hem till mig i nästa vecka ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback