We dare you - Vecka 47 och 48

Här kommer de senaste layouterna som jag har gjort i utmaningen "We dare you". Det är inte ofta som jag scrappar utan foto men nu blev det så två veckor på raken...


Vecka 47 - Ånger. Gör en lo om någonting du gjort i ditt liv som du verkligen ångrar.

Det är inte mycket som jag ångrar i mitt liv. Men en sak ångrar jag...att jag inte tog körkort när jag var 18 år för det hade underlättat en hel del idag.



Vecka 48 - Bråk. Alla bråkar vi, med våra käraste, med våra barn… Gör en lo om ett bråk. Kanske det ger dig perspektiv till det hela.

 

Tjingeling!
     ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Karolina (karehed)

Så fina och detaljrika layouter! Gillar speciellt biljetterna :0)



Men du, det är väl inte för sent att ta körkort??? ;)

Postat av: Sara - SaGam

vilka fina fotolösa lo:s! Hälsning i adventstid!

2008-12-01 @ 09:01:46
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Rimna

Så mycket fint du skapat sen jag var här sist!

Du, att inte tagit körkort är något jag också ångrar...



Du frågade hur jag kan ha min scraphörna i vardagsrummet när jag är dagmamma. Och det går jättebra. Barnen rör inte sakerna alls fast dom har sin lekhörna precis brevid. Har aldrig behövt tjata heller utan dom vet att när det blir tid för pyssel så gör vi det vid matbordet.



Kram Anna Maria



2008-12-08 @ 16:39:02
URL: http://www.rimna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback