We dare you - Vecka 45 och 46

Oj, vad tiden går fort! Nu har jag halkat efter i "We dare you"-utmaningen så denna vecka måste jag scrappa två layouter...men jag har som tur var lite ideér...

Här kommer de senaste layouterna som jag har gjort...

Vecka 45 - Ett dåligt kort. Nu ska du skapa med ett dåligt kort. Det kan var suddigt, ett sånt du inte tänkt framkalla. Nu är det dags att skapa med ett sånt.


Detta var en så rolig utmaning för att jag fick chans att framkalla och scrappa detta kort som jag älskar fastän det är helt misslyckat. Det är taget i en lekpark i Uppsala när vi var där en semesterdag i somras.



Vecka 46 - En enda röra. Skapa något utöver det normala och gör det själfullt, släpp loss och använda massor av grejor. Gör en enda röra…




Nu börjar snön att töa bort här i Stokholm till Ellens stora besvikelse...så i morgon blir det till att göra snögubbar...

På återseende!






Kommentarer
Postat av: Lisbet

Hej hallo....



Ja vilken härlig rosa ton och jag kan höra det där..mamma mamma - ta kort på mig...ta kort på mig...s.... Kanintagen är söt.



Härligt mycket fräscha och roliga detaljer på den sista.



Titta gärna in hos mig på digiscrapp har gjort lite nytt till slut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback