Jolly...

Jag känner mig lite trött och sliten efter en helg med mycket jobb på Syfestivalen men OJ så kul det har varit!! Jag har verkligen blivit testad på mina kunskaper av frågvisa kunder, allt från nyfikna gammla damer till pyselsugna barn. Jag har träffat många glada pysselkompisar och även fått lite tid till att handla lite. Kom bl.a. hem med det superfina gift setet Jolly från QK. Men har tyvärr inte haft ork att pyssla med det ännu...men i morgon kanske...!?

Jag har ju redan haft förmånden att testa det lite för Kortmakarens räkning...


Stämpel: Wilma med gran



Stämpel: Tomtefar


Visst är det fint!?

Tjingeling!
     ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Helen

Väldigt söta kort du gör...



o föresten.. Fint namn du har.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback