Pysselfrågor....

Cissi (min DT-kollega) har på sin blogg svarat på en massa frågor om sitt skapande. Hon uppmanar andra att kopiera frågorna och svara på dem. Jag hänger så klart på....

1. Gör du kort eller scrappar?
Jag började göra kort i juni 2006 och sedan under hösten 2006 blev jag nyfiken på scrapbooking. Gick några kurser då och började scrappa på riktigt januari 2007.


2. Favorit färg som du gärna använder?
Jag använder alla färger i mitt skapande! Gärna starka färgglada eller naturtoner.

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
Blommor, brads och band.

4. Vilket är ditt bästa köp?
Min skärmaskin! Kämpade i ett halvår med rullkniv, linjal och skärmatta. Vilken lycka det var när jag hade köpt skärmaskinen för arbetet blev mycket lättare!

5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Ja, en del clear stamps, stämplar och några böcker...men de har jag sålt!

6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst?
Just nu är jag inne i en Penny Black period och så gillar jag Hero Arts clear stamps jättemycket! När jag scrappar så är lilltösen det ständiga favorit objektet.

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken?
Jag har en prenumeration på Creating Keepsakes och så brukar jag köpa den svenska tidningen Scrapbooking m.m. och ibland något nummer av Scrapbooking Trends.

8. Favorit pysselblogg du brukar besöka?
Jag har massor med favoriter! Besöker dem dagligen för att få inspiration och en stund avkoppling.

9. Vad/vem inspireras du av?
Jag inspireras av allt möjligt! Naturen, inredning, kreativa människor, min dotter, färger och former..

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då?
En massa roliga dekorationer, några fina stämplar och snygga papper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback