Fler påskkort...

Satt en stund i går kväll igen och gjorde lite kort...det blev fler påskkort!  Tänk att det är så kul att göra påskkort helt plötsligt...Very Happy Här flödar kreativiteten just nu...jag har sååå mycket ideér på saker som jag vill göra...men först ska jag göra ett gäng påskkort till!

Här kommer dem jag gjorde igår...

image544

Här har jag ritat och klippt ut en kyckling i papper och satt ihop. Äggen, fjädern och textstämpeln är från Magnolia.


image545

Den söta stämpeln med kaninen och kycklingen som pussas kommer från Kortmakaren, likaså textstämpeln.


image546

Det blev ett påskkort i lite annorlunda färger också. Stämpeln kommer från Magnolia.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Ja då var det premiärbesöp på den här bloggen. Och definitvit inte det sista. Så mycket fint du skapar.
Kul med lite ny inspiration.
Kram Bodil

Postat av: Lotta/ FruH

Vilka söta påskkort i ljuvliga färger! Har du offrat några jeans ännu?
Kram,
Lotta/ FruH

2008-03-13 @ 17:56:12
URL: http://lottafru.blogg.se
Postat av: Sissi

Dina påskkort är ju bara så underbara! Superfina och härliga färger.

2008-03-13 @ 22:18:20
URL: http://scrapbox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback