Cybercrop

I helgen är det Cybercrop på Scrappiz och jag har hunnit göra fem av utmaningarna...det är 20 totalt.

Bidrag 1 - Kort 25% stämplat

image577

Här skulle minst 25 % av kortet bestå av stämplade motiv. Här har jag använt mina nya stämplar "Majas vänner" från KickisPyssel. Texten är utskriven från datorn.


Bidrag 2 - Kort utan stämplar

image578

Här skulle man göra ett kort utan att använda någon form av stämplar. Jag har använt band från Basic Grey, chipboard hjärtat har jag gjort själv, sammets thickers från American Crafts och ett stort rosa bradshjärta.

Bidrag 3 - Scrap - kort svart/vitt

image579

Här skulle man göra ett kort eller scrappa i bara svart och vitt. Stämpeln "Majas vänner" kommer från KickisPyssel, bokstäverna är samma som ovan, blommor och bling.


Bidrag 4 - kort gult

image580

Här skulle man göra ett så gult kort som möjligt. Grattis stämpeln kommer från Panduro, blommor, knappar och den lilla ramen är utstansad med min Bosskut.


Bidrag 5 - Kort med band

image581

Här skulle man göra ett kort med band istället för mönstrat papper. Banden är från Basic Grey, bokstäverna är sammets thickers från American Crafts och "bling-hjärtat" kommer från Panduro.



Det är två dagar kvar av påskhelgen så jag hinner nog några flera utmaningar...

Nu ska jag fortsätta pyssla och äta av påskgodiset!
Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh vad fint du gjort med stämplarna! :D
Vad bra att de hann fram innan påsk!
Kram Kicki

Postat av: Tin@

Tjo hoo vilka underbara kort!
En stolt DT kollega.....(Tin@)

2008-03-23 @ 17:57:52
URL: http://www.tinadesign.blogg.se
Postat av: zizzi

Du är makalös!!!!!
Helt otroligt vad mycket fint du hinner göra! Jag hjälper till hos Kortmakaren nu inför mässan så mycket jag kan! Hoppas vi syns där!
Hoppas påsken varit bra!

Kram på dig!

2008-03-24 @ 21:41:13
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Susanne

OJJJ vad du har hunnit med....
Vilka helt fantastiskt fina kort,
jag är mållös....
Tack för lite ny inspiration.
Susanne

2008-03-24 @ 22:41:12
URL: http://susannes-kortmakeri.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback