Skapa Hobbys 3-års jubileum

Äntligen kan jag logga in på bloggen! Blogg.se har hållit på att byta platform under en längre tid och plötsligt hade de stängt ner den gamla plattformen utan att ha flyttat över alla bloggar!! Det var urdålig information om hur och vad man skulle göra...jag fattade ingenting...

Men nu så är väl allt som vanligt igen!



I helgen firade
Skapa Hobby 3 år på Hornsgatan. Jag var där i lördags och höll min första workshop. Det var superskoj och gick jättebra. Jag visade hur man på fri hand kan göra fina tags att dekorera sin layout med.

Så här blev min layout...




Så här såg tagsen ut som jag visade att man kunde göra på ett enkelt sätt...



Jag använde ett mönstrat papper, två cardstocks, en fyrkantig och en hjärt punch, en panna, knappar, brads, band och stickles samt en häftapparat. Tags går ju utmärkt att göra av diverse spillbitar.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej!

Jag har också haft bloggproblem... och idag visades alla dina (gamla) inlägg som nya inlägg på min bloggläsare så helt plötsligt hade jag typ 30 olästa inlägg! Det var likadant i förrgår men med Wih´s blogg...



Jag hann inte prata med dig efter din demo. Gick det bra? Det var mycket folk kring ditt bord iallafall!



Hoppas vi ses på fredag!

Kram Carolina

Postat av: Kicken

Fin fina tags och jätte fin LO.

Kramizzz Kicken

2008-06-10 @ 20:07:08
URL: http://kickenscrappar.bogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback