Hemma igen!

Nu är jag hemma igen efter en helt fantastisk helg i Floda hos Kortmakaren. Vi har pysslat, pratat, ätit gott och haft det helt underbart. Denna helg kommer jag att leva länge på...

Tusen tack till Maria och Tina på Kortmakaren!!

Inte kunde jag låta bli att handla också när jag var i en sån underbar butik!

Jag kom hem med 10 nya färgglada ProMarkers...





Två förpackningar clearstamps från Gel-á-tins. Jag har suktat länge efter de underbar cirklarna och passade på nu när Kortmakaren har rea på just dessa.




Sist men inte minst så köpte jag denna helt underbara kostämpel från Penny Black. Tänkte att den passar ju både till kalaskort och till I ♥ You-kort.




Nu är jag sååå pysselsugen men jag måste nog vila mig lite först...


Kommentarer
Postat av: Susanne / eleocharis

Wow! Vilken härlig shopping! Superkul att äntligen få träffa dig.

KRAM

Postat av: Kicken

Men ååh, vad jag vill ha dom där runda clearstampsen!

dom är så snygga, hoppas vi får se vad du skapar med dom ;)



Kramizzz Kicken

2008-07-01 @ 18:23:02
URL: http://kickenscrappar.bogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback