En kortbeställning...

Här har det inte varit någon uppdatering på länge men nu ska det bli ändring på det! Jag har pysslat en massa den sista tiden men nästan allt har varit hemligt. Men nu kan jag börja visa lite...

Jag har levererat fem kort som jag har gjort på beställning. Jag tycker att det är så himla kul att göra kort på beställning och speciellt om man som i det här fallet får en lista med önskemål...

Ett grattiskort...

image658

Här har jag använt stämplar från hÄnglar som jag har klippt ut och klistrat på plats. Alla stämpelmotiv är färglagda med Promarker.


Ett grattis kort till...

image659

Stämpel från senaste klubbpaketet från hÄnglar. Texten kommer från en sambeställning fsom vi gjorde på forumet Pyssel.net.


Ett konfirmationskort...

image660

Stämpeln kommer från Magnolia.


Ett "välkommen till världen" kort...

image661

Den söta igelkotten är en stämpel från Penny Black och fjärilen har jag köpt för länge sedan från InkyWings.


Ett studentkort...

image662

Studentmössan satt på en stämpel från Magnolia som jag klippte bort och klistrade fast på denna söta kossa från hÄnglar. Textstämpeln kommer från Kortmakaren.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh så mycket fint! Kul med beställningskort också!

Vi ses på lördag!
/Carolina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback