Jag har blivit utmanad...

av  inte mindre än... CathRimnaMidalina och Karehed

Tusen tack snälla ni!


Regler:
  • Beskriv först reglerna.
  • Svara på alla frågor.
  • Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, och be dem läsa din.
  • Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

5 saker som fanns på din Att-göra-lista idag?

Åka och bada
Handla
Baka citronmuffins
Packa
Scrappa!


Vad gjorde du för 10 år sedan?

Jag bodde i min etta, jobbade som förskollärare på mitt nuvarande jobb och väntade på att få min armbågsprotes inopererad.


Ställen du bott på?

Hmmm...ja det är inte så många ställen...

Jag föddes i Märsta, växte upp i Sollentuna och sedan har jag bott kvar i Sollentuna i vuxen ålder förutom när jag var nykär och bodde hos M på Södermalm i 1,5 år.


5 saker du skulle göra om du var biljonär?

Låta en massa hantverkare fixa iordning vårt hus så som vi drömmer om...
Resa, resa...resa
Spara pengar till lilltösen
Ge bort pengar till nära och kära
Unna mig en massa lyx...


Jag skulle vilja veta lite mer om:

...alla er som läster här på bloggen. Jag har svårt att bara välja ut 6 stycken personer, så jag säger att alla som vill blir utmanade av mig och får svara på dessa frågor! ♥


Tjingeling!




 

Kommentarer
Postat av: Cath.

Å, kul att läsa om dig!

Må så gott i värmen!

Kram, Catharina.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback