Ett album till mor

För precis en månad sedan den 6 juni fyllde min kära mor år. Hon fick ett album i storlek 8 x 8 inch med fotografier på hennes 8 barnbarn. Jag gav ju båda mina systrar scrappade album när de fyllde år under våren så jag tyckte att även mamma skulle ha ett album.

Hon fick också ett födelesdagskort som jag gjorde...


Stämpeln med den glada flickan kommer från Kickispyssel.

Albumet köpte jag för två år sedan på Panduro för jag tänkte göra ett litet album till Ellen men så blev det bara liggande. Men nu kom det äntligen till användning. jag började med att lägga ut chipboardsbokstäverna och sedan stämplade jag en ram runt med en vågig kant. De färgglada blommorna satte jag fast med gluedots och i blommornas mitt satte jag lite blin-bling och stickles. Till sist limmade jag fast två fina band.

Här är albumet...








Vill du vara med i en PIF utlottning så lämna ett meddelande i ett inlägg längre ner...

Kommentarer
Postat av: Kicki

Lika mycket fint som alltid!! :0)

Jag har en sak till dig i min blogg! Kom o kika!!

Kramizar Kicki

Postat av: Susanne / eleocharis

Albumet är helt underbart!



Pssst! Du har fått en utmärkelse i min blogg.

KRAM

2008-07-07 @ 08:54:59
URL: http://www.eleocharispyssel.blogspot.com
Postat av: Sara - SaGam

vilket album! din mamma måste blivit glad!!?

2008-07-07 @ 21:36:26
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback