Bröllopskort

Igår levererade jag ytterliggare ett beställt kort, denna gången var det ett bröllopskort. Det är inte ofta som jag gör just bröllopskort men det är det roligaste kort man kan göra tycker jag. Man gör ju kortet till en sååå speciell dag...



Stämpeln kommer från Magnolia och den passade extra bra eftersom brudgummen är snickare...

Jag har färglagt stämpelmotivet med Promarkers och sedan haft glittrig torrchalks ovanpå klänningen och byxorna (det syns tyvärr inte i scannern). På vingarna har jag haft stickles. Bokstäverna är QK Snowdays som är min favorit just nu. Blommorna är lite olika Prima blommor som jag har sytt fast med lite floss och i mitten har jag satt en knapp och en liten berlock. Den vita pennan som jag har använt till glansprickar är en Inkssentials White Opaque Pen. Det är den bästa vita penna som jag har haft och den finns att köpa hos
Kortmakaren.



Kommentarer
Postat av: Kicken

Fin fint kort!

Kramizzz Kicken

Postat av: Cath.

Fint kort i så fina färger! Gillar hur du har knutit fast hjärtat i tråden i knappen.

2008-07-29 @ 19:10:46
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback