Art Journal Challenge 2008

Scrappiz har det startats en ny utmaning... Art Journal Challenge 2008 och jag är ju inte sen med att hoppa på!:) Utmaningen går ut på att man ska scrappa ett litet kort varje vecka på ett "tema". Jag har bestämt mig för att göra korten i storleken 10 x 7 cm.

Det första ordet var LYX. Vad är lyx för dig? För mig är det att få äta middag på tu man hand bara jag och min man, god mat, god dryck och lugn och ro!

Så här blev framsidan på mitt kort...

image436

och så här blev baksidan....

image437

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I går scrappade jag en layout men den kan jag inte vissa ännu för den har skickats till en utmaning. Visar den vid ett senare tillfälle...

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback