Årets första LO

I går på nyårsdagen scrappade jag årets första LO och det blev en sida som handlar om året som gått...2007! Det är årets sista utmaning på Ett litet ord. Jag har länge funderat på hur jag ska använda indexbilderna som vi har fått när vi har lämnat in bilder för förstoring. Nu fick jag en idé och jag tycker att det blev bra...det blev som jag hade tänkt. Bokstäverna i rubriken har jag skurit ut med min Craft Robo och de blev sååå fina tycker jag...♥

För er som inte vet kan jag berätta att en Craft Robo är som en skrivare men istället för att rita bokstäver och figurer så skär den ut. Det är en jätterolig apparat...men den låter förfärligt när den jobbar...men mej stör den inte! ;)


image423

Kommentarer
Postat av: madeleine

härlig! gillar de små fotona och cirkeln, färgerna får mig att längta till sommaren...

Postat av: Malwa

Läckert med cirklarna som går igen i det mönstrade pappret, det sydda och dekosarna nere i hörnet!

2008-01-02 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback