Årets första DT-kort

Jag har suttit några kvällar nu och gjort lite kort åt Kortmakaren. Det är alltid lika kul och stimmulerande!:)


Först ett kort med den supersöta stämpeln från Penny Black. Texten är en clear stamps från Hero Art. Stämpelmotivet är embossat och målat med Distresser. Det röda hjärtat är klippt för hand coh de gröna snirklarna är en QK Revolution dies.

image426


Det andra kortet är ett kort med min favoritstämpel nr.1 "Stora Wilma med paket". Stämpelmotivet är målat med torr chalks med glitter i. På paketet satte jag en blomma så att det ser ut som om hon håller i den...

image427


Det tredje och sista kortet som jag ska visa idag är ett mycket enkelt kort med en textstämpel samt snöstjärnor klippta av ett filtband och några blingstenar.

image428

Alla stämplar, papper och de flesta av dekorationerna finns hos Kortmakaren.

Har gjort lite fler DT-kort men de visar jag imorgon...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback