Jag älskar färg!

Helgen innan jag for in på akuten så var det Cyberpyssel på Pyssel.net och då var det bland annat två skisser som man skulle utgå i från, en för ett kort och en för en layout.

Mina alster blev så här...färgglada! Jag älskar starka fäger när jag pysslar...

image494

Stämpeln kommer från Penny Black och motivet är embossat och målat med distresser.


image495

En bild på en liten pluttEllen...
Papprena har jag köpt på Panduro och de kommer från K&Company och titeln är utstansad med "buggen".

Kommentarer
Postat av: Rimna

Tack för din varma kommentar!
Roligt att kunna inspirera dig, du som är så duktig!!

Du är suverän på att färglägga dina stämpelmotiv!

Kram!

Postat av: Susanne

Åh, vad snyggt Helen. Gillar starka färger...
Kram

2008-02-19 @ 08:20:04
URL: http://www.eleocharispyssel.blogspot.com
Postat av: Tina

Smakfullt och rent, helt i min smak!
Kram Tin@

2008-02-19 @ 18:21:35
URL: http://www.tinadesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback