Hemma igen!

I bland tar livet andra vändningar än man tänkt sig! Jag blev akut sjuk i bland annat svåra magsmärtor och har nu kommit hem från en 8 dagars lång vistelse på Danderyds sjukhus. De vet ännu inte vad jag blivit drabbad av...troligtvis en infektion i tjocktarmen som utvecklats sig till en kronisk mag-tarmsjukdom. Jag har ju redan en kronisk ledsjukdom så detta känns ju inte alls så kul men, men, nu är jag hemma i alla fall med mycket medicinering och order om vila. Jag är trött och matt så det kommer att ta ett tag att komma tillbaka i vardagen. Men jag är i alla fall lite pysselsugen!Very Happy

Denna blogg kommer inte att bli en "sjukdomsblogg" utan jag kommer att fortsätta visa mina kreativa alster istället...

Lilltösen var på kalas med mormor när jag låg på sjukhuset och som tur var hade jag varit ute i mycket god tid och gjort ett kort till födelsedagsbarnet i god tid innan!

image467

Ellen gjorde helt själv ett kort till sin kompis...jag hjälpte bara till att sätta klister på stjärnorna...visst är min lilltös duktig!Very Happy

image468

Kommentarer
Postat av: zizzi

Skönt att du é hemma iaf...
Fina kort som vanligt...dottern har nog fått dina skapargener!

Postat av: Ingela

Härliga kort! Vart och ett på sitt vis. Din dotter har fattat det viktiga i livet. Änglar och stjärnor. Det är VIKTIGT. Det gör en glad.
Många scrapkramar Ingela G

2008-02-13 @ 20:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback