Grattis Camilla!

I dag har vi firat min lillasyster som fyller år! Det var ett mycket trevligt och roligt kalas med mycket gott att äta...♥

Detta kort gjorde jag till henne i går. Det är det första som jag har pysslat med sedan jag kom hem från min sjukhusvistelse och det kändes lite jobbigt för jag känner mig lite skakig av  den höga Cortisondosen som jag tar men jag lyckades i alla fall få ihop ett kort och jag blev ganska nöjd...

image470

Stämpeln är från hÄnglar senaste klubbpaket och är färgglagd med mina Copic tuschpennor.  Bokstäverna är från lite olika alfabet och är tagna ur min spillburk...den är jättebra att ha när man vill pyssla fort och inte har någon ork att stansa ut nya bokstäver.

I present fick min syster ett litet album i 15 x 15 cm som jag har scrappat. Albumet innehåller bilder på hennes två små söner...

image491




Kommentarer
Postat av: Cath.

Vilken lycklig lillasyster du måste ha som fått en så fin present! Kortet var verkligen fint!
Kram!

Postat av: Karolina

Vilket underbart album. Det är ju perfekt att ge bort såna personliga presenter. Jag har använt din fyndiga rubrik I Löv U på en LO, tack för inspirationen.

2008-02-17 @ 19:19:35
URL: http://karolinasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: zizzi

Wow vilken kanonpresent! Med två bröder vet jag att jag aldrig kommer få sådan personlig handgjord fin present........ Kortet är jättefint!
Kram

2008-02-17 @ 22:17:57
URL: http://www.cissi74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback