Nu är de sista layouterna....

...inlämnade till Bodil som håller i "We dare you"-tävlingen. Det känns så roligt att få ha varit med på denna utmaning! Totalt blev det 29 stycken layouter och ett helt album fullt som bara handlar om mig. På nyårsafton får vi veta vem som tar hem priset på 2000 kr i presentkort och jag har min favorit som jag tycker ska vinna....

Nu får jag söka mig vidare till några andra roliga utmaningar... har ni några tips...!?

Vecka 49 - Hur känner du för julen. Scrappa om känslorna kring julen.
  


Vecka 50 -  Rädslor. Scrappa om dina absoluta rädslor. Världen är full av hemskheter, scrappa om dina rädslor.



Vecka 51 - Band. Scrappa en lo och använd så mycket band du bara kan..


  


Min älskade man har köpt ett ljustält till min stora glädje. Så nu behöver jag aldrig mer klaga på mörka vinterdagar. Han ska bara lära mig hur man ska ställa in alla lampor och blixtar först så ska jag fota en massa sen...

Tjingeling!
     ♥♥♥



 

Kommentarer
Postat av: Din vän jenny

Vilka härliga lo's. Min favorit är den med duvan=)

Visst har det varit roligt att göra denna "resa" och vilket välfyllt album vi har fått!



Ha en riktigt skön jul



Skickar en stor KRAM genom cyber=)



//Jenny/e.j.m

Postat av: Malin Svensson

Hej!

Jag tänkte tipsa dig om två bra sidor där du kan få

presentkort från olika affärer, visst låter det väl bra? :)



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=1470

Bli medlem där och få presentkort på H&M och JC.



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049

Bli medlem där och få presentkort på H&M,KICKS och ÅHLÈNS.



Ha en bra kväll :)

2008-12-23 @ 01:02:37
URL: http://malinsvenssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback