We dare you - Vecka 31

Denna vecka var temat SVÅRT. Vi har alla tagit oss igenom svårigheter. Nu vill jag att ni ska scrappa om era svåra stunder. Lärande erfarenheter.

De svåraste stunderna i mitt liv har alltid handlat om min sjukdom. Jag har aldrig förut scrappat om den. Det har liksom aldrig blivit av för det är ju inte ett så roligt ämne direkt. Men nu känns det skönt att det är gjort för det är ju ändå en rätt stor del av mitt liv.

Min layout blev ganska avskalad denna vecka...dels har jag slut på alla dekorationer som är tänkta till dessa utmaningar och dels valde jag att sidan skulle se lite tråkig ut eftersom det handlar om ett svårt och ledsamt ämne...


Kommentarer
Postat av: Kicken

Du klarade ialla fall utmaningen, och det är ju bra!

Och du fick värkligen till Lo´n att bli lixom sådär "trist" som du ville.

Kramizzz Kicken

Postat av: Tin@

Vilken fin lo, det är ibland skönt att skapa om sorg och jobbiga tider. Du är fantastisk Helen.

Kram Tina

2008-08-05 @ 20:30:46
URL: http://tinadesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback