Nya beställningskort...

Idag leverarade jag tre nya beställningskort. Det var min syster som ville beställa tre kort till hennes kompisar som just har fått barn. Det skulle vara tre kort med namnen på framsidan och texten "Välkommen till världen" innuti. Hon önskade också att det skulle vara en uggla på varje kort och att de skulle vara i lite retrostil. Ett kort skulle vara grönt/lila och två kort i lite höstiga färger. Jag sa till M när jag satte igång att göra korten att nu fick jag användning av mina fulpapper...

Korten blev lite annorlunda för att vara jag...men det viktigaste är ju att beställaren är nöjd och min syster blev som tur var det. Korten passade perfekt till de babykläder som hon också skulle ge bort.







Den söta ugglan kommer från Easer och ramen och snirklarna kommer från Aud Design i Norge.

Välkommen tillbaka i morgon...då ska jag visa min "We dare you-layout" för veckan...

Tjingling!

Kommentarer
Postat av: Carina W Moa&Max+Trollet Tuva

Hej!

Det var ett tag sedan jag hälsade på hos dig.Det var mycket fint du gjort,blir alltid så imponerad av dina alster.Jättefina.Den lilla sommarboken tycker jag blev kanonbra.



Ha,det gott!

Postat av: NetteR

ha ha "ful-papper" var ju en skojig benämning :) Det regnbågsliknade papperet har jag också men jag gillar det faktiskt mer och mer. Läckra blev korten i alla fall.

2008-08-17 @ 15:19:37
URL: http://netter.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback