En liten ask...

Vi i Kortmakarens designteam fick tillskickat oss en var sin tom Petaloo blomask i ett av våra DT-paket. Jag bestämde mig gansk snabbt för att jag ville göra ett litet minialbum i min ask. Det blev ett litet bröliopsalbum. Asken är 10,5 x 7 cm.

Jag lät min ask vara som den var för jag tyckte att den var så fin i vinrött. Blommor och blad kommer från Prima. Blommorna har fått lite Stickles på sig och en brad i mitten. De utstansade bokstäverna är QK Metro. Det lilla hjärtat kommer från min låda med "smått och gott".




I asken ligger det ett litet vikt album som jag skar ut och bigade av vit cardstock.



Gå gärna in
här och titta på mina DT-kollegors superfina askar...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: NetteR

Vilken smart idé. Blev jättegulligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback