Nu fungerar det igen...

Nu verkar de ha jobbat klart på Blogg.se för denna gång så nu kan jag blogga igen! :)

I helgen scrappade jag två layouter. Jag plockade fram månadspaketet från februari som jag fick från
The Scrapbook Nook. Jag har haft lite svårt att använda mina fina paket...jag har tyckt att det har varit såååå fina saker att jag vill spara dem...och klappa på dem. Men det är ju lite fel tänkt för jag har ju köpt dem för att använda dem...

Först en layout med en sovande Ellen....

image589


Sedan en layout med foton från påsken 2007...

image590

De ljuvliga papprena kommer från Fancy Pants och nästan allt material kommer från månadspaketet från The Scrapbook Nook.


Återkommer i kväll med lite mer nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback