Inspirationspärmen...del 3

Här kommer de sista layouterna som jag gjorde till min inspirationspärm som ska stå i butiken Skapa Hobby...

8:e sidan...

image634

Svart/vitt är en favorit just nu...och speciellt dessa fina papper!


image635

Titeln är två olika sorters Thickers, de vita har jag målat svart "komönster" på.


image636

Blinghjärtat kommer från Panduro.


9:e sidan...

image637

Här har jag använt mycket cardstock och mönsterpapper från min spillåda. Tanden har jag hittat som en målarbild på nätet och ritat upp och klippt ut för hand.


image638

I blommans mitt sitter en stickers som jag har satt på en bit cardstock.


image639

Titeln har jag skurit ut med min Craft Robo.


10:e sidan....

image640

En enkel och färgglad layout!


image641

Körsbären har jag skurit ut med "Robban".


image642

Texten är gjord med min Dymo.



Ja, nu har ni sett alla layouter! Very Happy

Kommentarer
Postat av: Jezzza

Wawooooovad mycket fina du Lo du har gjort. shit vad flitig du varit tandläkaren gillar jag bäst. den är så gullig.

Postat av: Karolina (karehed)

Det var alldeles för länge sen jag besökte din blogg. Här finns så mkt inspiration. Min favorit är den med kossan, urläcker! =D

2008-04-16 @ 19:50:55
URL: http://karolinasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: MiaS

Åååh, vad mycket fint du gjort! Insåg att det var ett tag sedan jag kikat in här!

2008-04-16 @ 22:29:06
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/
Postat av: Midalina

Återigen imponerar du mig och det ordentligt :) Fattar inte hur du får ihop 10 LO's på så kort tid... Har suttit länge o funderat på vilken som är favoriten men det är nog...alla. Hittade massor av inspiration och värdefull detaljinfo på varje LO. Tack!

2008-04-16 @ 23:45:40
URL: http://www.midalina.blogspot.com
Postat av: Carina W

Blombukett med Moa skall bli stämpel också.Tack för ditt intresse.
Så underbar Lo med körsbär.
Tur det inte var köttbullar...hm..då hade de nog varit slut!

Ha,det gott!

2008-04-17 @ 11:00:21
URL: http://pysselsida..blogspot.com
Postat av: lotta

hej!

var hittar man alla fina layouter och alfabet som man kan skriva ut i robban?

tacksam för tips!!! mvh lotta

2009-01-22 @ 18:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback