Inspirationspärmen...del 2

Här kommer fler layouter som jag har gjort till min inspirationspärm som ska stå i butiken Skapa Hobby på Hornsgatan 29 D...

3:e sidan...

image618

Här har jag använt ett stormönstrat papper som jag har haft i mina ägor länge men inte riktigt vetat vad jag skulle göra med. Jag skar upp en bit vid den gröna blomman och stack in fotografiet bakom. Texten är "Red Tag Sale" från Cuttlebug.

image619

Journalingen skrev jag i en cirkel som jag klistrade fast i blommans mitt.

image620

I de små blommornas mitt klistrade jag fast genomskinliga knappar som jag knöt floss igenom.


4:e sidan....

image621

Det fina vintriga pappret kommer från Chatterbox. Runt pappret har jag sytt en söm på symakskinen och sedan ritat en vågig kant. Rubriken är "Red Tag Sale" från Cuttlebug som just nu tillhör mina favoriter.

image622

Snöflingorna är stansade av en Bosskut dies och har fått lite glitter stickles på sig. Texten är en barnsång som vi alltid brukar sjunga på mitt jobb om vintern.


5:e sidan...

image624

Detta är gammla Basic Grey papper som jag hittade i min pappersvagn. Jag hade också ett helt ark etiketter som nu kom till användning tillsammans med brads och lite olika Thickers.

image625

Texten på etiketterna är QK metro skinni mini.


6:e sidan...

image626

Här har jag använt papper och dekorationer från Love Elsie.

image627

Texten har jag skrivit på självhäftande "journalingrutor".

image628

De små husen har jag klippt ut från ett "tygpapper".


7:e sidan...

image630

Dessa papper och alla bokstäver kommer också från Basic Grey.

image631

Alla o var slut och vad gör man då...jo tager vad man haver! Jag valde att sätta dit en blomma som ett Ö.

image632

Bandet har jag satt fast med häftapparaten.

image633

Jag dekorerade en av stickers bokstäverna med en blomma.



Fler layouter kommer imorgon.... Välkommen tillbaka! Very Happy

Kommentarer
Postat av: Rimna

Så himla mycket fint du gjort sen jag var här sist!!!

Älskar lo´n sov och dröm sött!
Du är superduktig!
Kram

Postat av: Caysa/Adéle

Dom va jättefina allihop! Önskar att jag hade en bra kamera så jag kunda ta lika fina närbilder som dig!

2008-04-16 @ 15:44:56
URL: http://adeleo.blogg.se
Postat av: Cath.

Vilka fina LOs du har gjort! Tycker du är superduktig, här finns mycket inspiration att hämta!
Kram!

2008-04-16 @ 21:06:34
URL: http://www.cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback