Nya DT-kort

Här kommer tre nya DT-kort för Kortmakaren som jag gjorde i går kväll.

Här har jag maskat in den fina julkärven tillsammans med Filurtomten. Stämpelmotiven är målade med Copics turspennor och torr chalks.

image307


Denna söta stämpel kommer från Penny Black och är en lång stämpel som jag har skurit i tre delar.

image308


Slutligen ett kort med den söta hundstämpeln från Penny Black som har blivit en av mina favoriter.

image309

Alla stämplar och papper finns att köpa hos Kortmakaren.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åååh vad fina de blev!!! Läckert med tomten och kärven tycker jag!
Kram Kicki

Postat av: Susanne

Vilka underbart fina kort du har gjort. Håller med Kicki om att det blev läckert med tomten & kärven.

2007-10-19 @ 11:11:06
Postat av: Sara - SaGam

kortet du gjort med den långa klippta stämpeln är så fint både här och i verkligheten!

2007-11-09 @ 12:41:37
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback