Mina första DT-kort för Kortmakaren

Här kommer bilder på mina första alster som medlem i Kortmakarens DT-team.

image295

Stämpeln kommer från Penny Black och motivet är målat med mina Copic turspennor och den rosa ramen är från QK Revolution.

image296

Samma stämpel som ovan men här har jag använt torr chalks. Blomramen är också från QK Revolution.

image297

Detta är också en stämpel från Penny Black och även detta motiv är målat med torr chalks. Ringarna är QK Cookie cutter Nesting shapes-cirkles.

image298

Detta är inget stämpelmotiv utan stickers från Penny Black. Jättesmidiga att använda...speciellt om man ska göra många kort.:)

Det var allt för denna gång...återkommer...mer är på G!:)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Dina kort är också jättefina! :D
Ska bli skoj att se vad du hittar på mer!
Kram Kicki

Postat av: Jenny

Vilka fina kort du har gjort!
Gillar kortet med ringar i blåa nyanser.
kram Jenny

2007-10-14 @ 21:18:24
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se
Postat av: MiaS

Jättefina kort!

2007-10-17 @ 13:25:54
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback