Hjärtboken

Jag gjorde en hjärtbok till min blivande make i förra veckan som jag lämnade över i samband med det tal som jag höll för honom under bröllopsmiddagen!:) Jag och Magnus delar skaparrum (jag pysslar och han sitter vid datorn och jobbar) så jag fick i smyg göra boken eftersom jag ville att den skulle bli en överraskning.

Det var jätteroligt att göra den så det kommer att bli flera miniböcker framöver. Jag visar inte alla sidorna i boken eftersom de bara är för min älskling...:)

image291

image292

image293

Kommentarer
Postat av: Lilla katt

Gud va fin!
Du är taggd, kolla min blogg! =)

Postat av: Meritxell

Hej Helen!
STORT GRATTIS!!! Vad fina ni är och det ser ut som att ni hade det riktigt kul! Vilka fina bord ni hade också! Jag älskar mini-albumet, kan gissa att din man blev riktigt glad, det är bara så fint! Jag kanske ska lifta det om jag får! Hoppas på att snart se några av dina bröllopsbilder scrappade! Många kramar, Meri

2007-10-15 @ 23:39:31
URL: http://www.kalin-urena.com/meritxell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback