Fler julkort...

Jag har gjort en hel del kort under veckan som jag tänkte visa...


Först ut är ett kort med
Kortmakarens fina julkärve.

image378


Den klassiska tomten kommer också från Kortmakaren.

image379

image380


Etiketten är en Revolution dies och Filurtomten kommer från Kortmakaren den också.

image381


Här har jag använt samma etikett som ovan men stämplat den med Kortmakarens juletikettstämpel som passar precis med denna QK dies.

image382


Slut för idag...det kommer fler bilder imorgon...

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej Helen!
Tack för senast!
Moa var jätte glad och nöjd efter dagen hos er.
Lika så jag!!
God mat...kaffe...pyssel och trevliga samtal!
Vad många kort du har hunnit med!
Gillar kortet med den grön tomten och paketen!

Postat av: Milla

Så fina kort!! Tack för inspirationen.

2007-11-26 @ 12:34:16
URL: http://millasblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback