Jag scrappar!:)

Det är länge sedan som jag uppdaterade med något nytt inlägg. Har lite dåligt samvete för det men jag hinner liksom inte...jag har kommit in i världens scrapflow nu efter PMS. Vi har haft stora problem med internetuppkopplingen i över en veckas tid så jag har fått så mycket gjort.:)

Jag har redan under år 2007 hunnit med att göra 16 LOs, 5 dubbla LOs, 61 kort, 55 ATC och en massa annat...

Det är så roligt att jag har kommit igång med scrappandet! Nu känns det inte längre läskigt att skära i de fina pappren eller att använda mina fina pysselsaker...nu bara gör jag...och är för det mesta jättenöjd med det jag åstadkommer.

Hinner inte ens att fota allt men här kommer några bilder...


Här är ett kort som jag har gjort efter en liftutmaning på
http://hanglar.blogg.se/

image156


En LO gjord efter en skiss som jag fick av min mentor på Scrappiz.

image157


Återkommer med fler bilder så småningom...nu ska jag scrappa!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback