Jag vann!:)

I helgen var det cyberpyssel på Pyssel.net och jag satt större delen av lördagen och pysslade. Jag hann med så mycket som tre Lo:er och ett kort.

Med denna vann jag första pris!! Det var en färgutmaning...man skulle skapa i sin favoritfärg.

image183


Denna Lo är gjord efter en skiss.

image184

Detta är en teknikutmaning. Man skulle ha med så många saker som möjligt från en lista och fick inte lägga till något annat.

image185


Kortet jag gjorde kan jag tyvärr inte visa ännu för det är lite hemligt! Återkommer med en bild...

Kommentarer
Postat av: cattis

Dom är helt underbara! Snyggt med det enkla och stilrena själv får jag aldrig till det så.
Grattis till vinsten! =)

Postat av: Marie

Vilka härliga foton och scrappade sidor. Dockpussen är så söt att jag smälter.
Tack snälla du för de värmande raderna i min blogg. Tack!

2007-07-05 @ 16:52:19
URL: http://maraij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback