Vardags glädjor...

Jag läste i Hattifnatts blogg om en utmaning om att försöka fånga vardagsglädjorna!

Jag hänger så klart på...




        Fem saker som gör mig glad i just dag:

        1. Vi har fått se bebisen på ultraljud idag och allt såg bra ut.
        2. I kväll ska jag ha sygjunta här hemma med en massa trevliga tjejer.
        3. Jag fick en härlig puss av Ellen i morse.
        4. Jag åt en god lunch på stan med min man ♥.
        5. På lördag är det ScrapMara.


Tjingeling!
    ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Hattifnatt

Det måste vara en häftig känsla att få se bebisen röra sig! Underbart att allt såg bra ut!



En annan glädja är ju faktiskt att jag får äran att träffa DIG imorgon, ser så fram emot det! Ska försöka packa ihop sakerna här strax, så får du spejsal dilivväri, hihi!



Kramkram, vi ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback