Altrade böcker...

För några veckor sedan hade jag mina två väninnor här hemma på scrapträff. Vi altrade receptböcker från Biltema. Jag gjorde iordning min bok till en receptbok för vardagsrecept. Det var så himla kul och jag lärde mig hur man klär in böcker med papper så det blir snyggt...hmmm pinsamt att erkänna att jag inte har kunnat det. Tack Jenny och Marie för att ni visade mig! ♥

Så här blev min bok...



Jag blev så inspirerad av
Jennys bok att jag några dagar senare gjorde mig en "Inspirationsbok" i lite Jenny stil. Tack Jenny för inspirationen...




Nu ser jag fram emot lördagens scrapträff och hoppas att jag hinner bli av med förkylningen...


Tjingeling!
     ♥♥♥




Kommentarer
Postat av: Elina

Grymt snygga böcker! Hade översta boken flikar från början?

Postat av: Gunnel Svensson

Jättefina böcker!

2009-03-07 @ 17:48:47
URL: http://gunnelsvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback