Skisstävling...


Nu i veckan som gick hade ScrapAddicted en skisstävling på sin
blogg. Jag gjorde ett bidrag och skickade in och nu visas det bidraget i deras blogg. Gissa om jag är glad...!?

Så fort jag såg skissen så visste jag vilket kort jag skulle använda och hur jag skulle göra. Det är en fin skiss som var mycket inspirerande! Jag har endast använt papper från min spillåda och det är så skönt när man kan göra det för annars fylls den bara på...





I natt kom jag hem från mässsan i Göteborg. Skriver mer om helgen senare idag...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Liola

Vilken ljuvlig LO!! Jättefina blommor!

Postat av: mia.t

En helt underbar LO!!



//mia

2008-09-10 @ 12:20:32
URL: http://miatsblogspot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback