Pysseldate...

I onsdags träffade jag min DT-kollega Carolina och hennes lilla dotter på en pysseldate på Skapa Hobby. Vi hade jättetrevligt...det blev mycket prat, fika och så lite pyssel. Jag knåpade i hop tre kort. Ett kort lämnade jag kvar i butiken men de andra två fick följa med hem. Det var kul att testa lite andra stämplar än de som finns här hemma hos mig...


Jag blev väldigt förtjust i denna fina stämpel från Inkaido.




När Carolina gått hem med en otålig Isabella så åt jag sen lunch med Maria och Laila som båda jobbar på Skapa Hobby. Det var mycket trevligt...tack för den stunden tjejer! ♥

Om ni vill se en bild från i onsdags så gå in på Carolinas blogg...



Jag fick nyss ett roligt erbjudande om att vara med på en scrapmara i morgon...nu måste jag bara försöka övertala min man...men det ska väl inte vara så svårt...

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Vilka ljuvliga kort.

Din LO inlägget nedan är bara sååå söt.



Du har mejl.

Kram o härlig söndag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback