Nya pennor...

Igår när jag besökte Nyinvigningen av Skapa Hobby så köpte jag så himla fina pennor. Det var specialpris dagen till ära och när jag fick höra hur bra dessa pennor är så kunde jag inte låta bli...

Det är Staedtler Triplus-pennorna i ett kit med alla färger och ett fint pennfodral. Jag var ute efter lite fler pennor i olika färger som man kan ha till att både skriva med och rita och när jag fick höra att dessa pennor inte torkar på flera veckor om korken åkt av så slog jag till direkt. Jag har ju en lilltös här hemma som har börjat plocka bland mina pennor och hon glömmer ju ganska lätt att sätta på korken igen...

Jag är så nöjd med mitt inköp! Dessutom var det väldigt trevligt i butiken igår...de bjöd på cider och godsaker.





Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback