DT-layouter

Här kommer nu bilder på de layouter som jag gjorde åt Skapa Hobby i Augusti. Det var ett klurigt materialpaket denna gången.  Jag fick till två layouter av materialet...

Den första blev en layout om lilltösen som fyllde 4 år i slutet av juli. Allt material fanns med i paketet utom plastpärlorna som jag har trätt upp på den öppningsbara ringen och banden som jag också har knutit på. När layouten var klar så upptäkte jag en fläck högst upp som inte gick att få bort så då var jag tvungen att sätta dit en egen stjärnbrads.







Den andra layouten var ganska given...det blev en dokumetation över vad vi gjorde i Juli månad. Pappret har jag färglagt med Promarkers och en orange Soufflé-penna som ingick i paketet. De små fotografierna är sådana indexbilder som man kan få med när man framkallar foton från en fotofirma. Jag tycker att det är roligt att även de kan komma till användning...





Ja, det var allt för denna gången!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Snygga grejer som vanligt! Och så smart att använda indexbilderna, den idéen ska jag spara.



Typiskt att vi missade varandra på Skapa! Vi får kanske boka en pysseldejt i butiken nån dag!



Kram och trevlig helg!

/Carolina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback